Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
Effect of Pictorial and Textual content of Advertising Fear Appeal on Audience Attention, Recall and Affective Responses: An Experiment Applying Neuromarketing Techniques /
المؤلف
Soliman, Heba Moustafa Ismail .
هيئة الاعداد
باحث / هبة مصطفى اسماعيل سليمان
مشرف / امين شكري
مشرف / امنية مختار ياقوت
مناقش / محمد فريد الصحن
تاريخ النشر
2023.
عدد الصفحات
xii, 143 P. :
اللغة
الإنجليزية
الدرجة
الدكتوراه
التخصص
الأعمال والإدارة والمحاسبة (المتنوعة)
الناشر
تاريخ الإجازة
28/02/2023
مكان الإجازة
جامعة الاسكندريه - كلية الاعمال - ادارة اعمال
الفهرس
Only 14 pages are availabe for public view

from 162

from 162

Abstract

Social marketing helps in changing individuals’ behavior for better. Thus, calls have taken place
to encourage mass-media campaigns adopt a healthier society. With the exponential increase in
the information people face, they perceive themselves as suffering from a shortage of time.