Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
A Proposed training program for the professional development of EFL teachers thirough supervision using action research and task evaluation :
الناشر
سليم رفعت أحمد حسن،
المؤلف
hassan, selim refaat ahmed.
هيئة الاعداد
باحث / سليم رفعت أحمد حسن
مشرف / بهاء الدين السيد عبد الحليم النجار
مناقش / سيرفرت كيفورك دكران ساحقيان
مناقش / محمد حسن إبراهيم.
الموضوع
المدرسون - تدريب. اللغة الإنجليزيه - طرق التدريس. المناهج - تطوير. الوسائل التعليمية.
تاريخ النشر
1998 .
عدد الصفحات
i-v,227 p. :
اللغة
الإنجليزية
الدرجة
الدكتوراه
التخصص
علوم المواد
تاريخ الإجازة
1/1/1998
مكان الإجازة
جامعة المنوفية - كلية التربية - المناهج وطرق التدريس
الفهرس
Only 14 pages are availabe for public view

from 236

from 236

Abstract

the main of this research is to design an in-service training program for developing the professional growth of EFL teachers in the prep-stage through supervision using action research and task evalution.
this study also aims at studying the effectiveness of using action research and task validation in encouraging EFL teachers to their own classroom tasks, prpblems and concerns in school